GENERALLE VILKÅR OG BETINGELSER

1. Generalle betingelser

De generelle vilkår og betingelser er udarbejdet i overensstemmelse med forbrugerbeskyttelsesreglerne, baseret på anbefalingerne fra Sloveniens handelskammer og industri og internationale koder for virtuel og elektronisk forretning. Sensilab-mærket (i det følgende benævnt "Online Store") administreres af SENSILAB D.O.O., en e-handelsoperatør (i det følgende benævnt "forhandleren").

Forhandleren:

SENSILAB D.O.O., Verovskova 55a, 1000 Ljubljana, Slovenia

Registration number: 2113732000

Identifikationsnummer for moms: SI 27404927

Ved at registrere sig i Online Store modtager besøgende et brugernavn, der er det samme som den e-mail-adresse, der bruges til registrering og et kodeord, de vælger. Brugernavn og adgangskode forbindes straks med brugeren, når brugeren logger på. Ved at tilmelde sig, genkender den brugerens personlige oplysninger og brugerens ret til, at indgå bindende kontrakter og brugeren får tilladelse til at købe. Efter et køb bliver brugeren automatisk kunde

Disse vilkår og betingelser definerer driften af Online Store, de besøgende, brugeres og kunders rettigheder og pligter og forretnings forholdet mellem forhandleren og kunden ved køb af produkterne fra Online Store.

Indholdet på webstedet er beregnet til informativ og uddannelsesmæssig brug og er ikke beregnet til at erstatte medicinsk konsultation. Med hensyn til nytten af vores råd og forslag anbefales det, at brugeren konsulterer sin personlige læge baseret på hans sundhedstilstand.

2. Tilgængelighed af oplysninger

Forhandleren forpligter sig til altid at give brugeren:

  • Oplysninger om forhandlerens identitet (især virksomheden og dens hjemsted samt det registreringsnummer, hvor virksomheden er registreret);
  • Kontaktoplysninger, der giver brugeren mulighed for at kommunikere hurtigt og effektivt med forhandleren (e-mail-adresse, telefon osv.);
  • Oplysninger om de væsentligste egenskaber ved produktet eller de tjenester, der tilbydes af Online Store, herunder tjenester efter garanti og salg;
  • Information om tilgængeligheden af produkter eller tjenester, der tilbydes af Online Store;
  • Betingelserne og betingelserne for levering af produkterne, udførelsen af tjenesterne, især sted og dato for levering;
  • Oplysninger om betalingsmetoden. Data om gyldigheden af tilbud i onlinebutikken;
  • Oplysninger om fristen inden for hvilken det stadig er muligt at trække sig ud af kontrakten og betingelserne for tilbagetrækning;
  • Oplysninger om muligheden for at returnere produkter, og om denne refusion koster brugeren;
  • Oplysninger om bruger klageproceduren og kontaktoplysninger for den relevante manager.

3. Produkt tilbud, leveringstider og erhvervelser

På grund af arten af online shopping, er produkt tilbuddene i Online Store ofte og hurtigt under udvikling og opdatering. Som et resultat kan der opstå fejl. Vi beder dig venligst informere os om eventuelle fejl via e-mail. Vi vil prøve at rette dem så hurtigt som muligt.

3.1. Leveringstid

Leveringstiderne for de produkter, der er på lager, er fra 5 til 8 arbejdsdage for leveringsadresser i Danmark, medmindre GLS kan levere produkterne til tiden (se punkt 11). For alle andre produkter er leveringstider i Danmark angivet på produktsiden i onlinebutikken. Hvert produkt i online butikken er tilgængeligt inden for en rimelig tidsramme.

3.2. Levering af produkter

Når en kunde foretager en ordre, kan kunden bestemme en af følgende produkt levering metoder:

  • traditionel postforsendelse, i tilfælde af køb under 369 kr betaler du forsendelsesomkostninger, svarende til 49 kr,
  • ved ordrer over 369 kr, er levering gratis.

4. Betalingsmetoder

Forhandleren leverer følgende betalingsmetoder for køb af produkter fra Online Store:

  • Kreditkort (Visa, Mastercard, AMEX, JCB, Diners); 
  • Paypal
  • Klarna

5. Priser

Alle priser på Online Store er angivet i danske kroner og inkluderer moms, medmindre andet er angivet eksplicit. Alle butikspriser er priserne på varerne og inkluderer ikke forsendelsesomkostninger (se punkt 3 og 10). Alle priser er kun gyldige for ordrer, der er placeret i Online Store.

Alle priser gælder på det tidspunkt, ordren er placeret og har ikke en foruddefineret gyldighed, derfor gælder de kun for de respektive ændringer. På trods af forhandlers bestræbelser på at give den mest nøjagtige information, der kan være, kan det hænde, at prisinformationen er forkert. I dette tilfælde og i tilfælde af, at prisen på et produkt ændres under behandlingen af ordren, det vil sige fra det tidspunkt, ordren er placeret indtil bekræftelsen, accepteres af forhandleren:

  • Informer kunden om den nye pris, kunden har i dette tilfælde muligheden for at ændre sin ordre delvist eller helt, annullere ordren eller bekræfte den nye pris, alt uden yderligere omkostninger; eller
  • Lad kunden annullere købet og tilbyde en løsning, der er gavnlig og tilfredsstillende for begge parter.

6. Købs/handels-procedure

6.1. Bestilling accepteret

Når ordren er placeret, modtager kunden en e-mail-meddelelse fra forhandleren om, at ordren er blevet accepteret. Inden for 1 time efter modtagelse af denne meddelelse har kunden mulighed for at annullere ordren uden nogen konsekvenser. Bortset fra muligheden for at annullere ordren, kan kunden ikke længere ændre indholdet af ordren efter bestilling, undtagen ved at kontakte forhandleren via e-mail på info@sensilab.dk Fuld information om status og indhold af hver ordre er altid tilgængelig for kunde i sin profil på forhandlers hjemmeside.

6.2. Bestilling bekræftet

Hvis kunden ikke annullerer ordren, behandles den videre. Ved modtagelse af ordren kontrollerer forhandleren ordren og tilgængeligheden af de bestilte produkter og bekræfter ordren eller afviser den af en gyldig grund. forhandler kan også kontakte kunden på det kontakttelefonnummer, som kunden leverer for at kontrollere dataene eller for at garantere nøjagtigheden af leveringen. Efter bekræftelse af ordren informerer forhandleren, kunden via e-mail om den forventede leveringsdato. På dette tidspunkt indgås købskontrakten for de bestilte produkter mellem kunden og forhandler uigenkaldeligt.

6.3. Forsendelse

Forhandleren forbereder de bestilte produkter inden for den aftalte tidsramme. I den elektronisk meddelelse informerer forhandleren også kunden, hvem kunden skal kontakte i tilfælde af en klage eller forsinket levering. Leveringstider kan undertiden være længere end angivet på grund af større efterspørgsel eller forsinkelser i forsendelses processen.

7. Købskontrakt

forhandler udsteder en faktura i papirform til den bruger, der køber produkter fra Online Store med en fordeling af omkostningerne og en forklaring af retten til at trække sig tilbage fra købet ved at returnere det købte produkt, om nødvendigt og muligt. Købskontrakten i form af indkøbsordren gemmes elektronisk på forhandlers server og er tilgængelig for kunden når som helst i kundens profil. Købskontrakten indgås på engelsk.Købskontrakten mellem forhandleren og kunden indgås på det tidspunkt, hvor forhandleren bekræfter ordren (se punkt 6.2). Fra dette øjeblik er alle priser og andre købsbetingelser faste og gælder både forhandleren og kunden .

8. Fortrydelsesret, returnering af produkter

Retten til at annullere

Kunden har ret til at annullere salgskontrakten uden at give nogen grund. Annulleringsperioden udløber efter 14 dage fra den dag, hvor kunden (køberen) erhverver, eller en anden tredjepart end transportøren og angivet af kunden (køberen) erhverver, psykisk besiddelse af varerne. For at udøve deres ret til at annullere skal kunden (køberen) informere forhandleren om beslutningen om at annullere kontrakten ved en klar erklæring (sendt ved brev eller e-mail). For at overholde afbestillingsfristen er det tilstrækkeligt at sende den meddelelse, der angiver kundens ret til at annullere, inden afbestillingsperioden er udløbet.

Effekter af annullering

Hvis kunden (køberen) annullerer kontrakten, refunderes de for eventuelle betalinger til forhandleren, inklusive leveringsomkostninger (bortset fra de supplerende omkostninger, der opstår, hvis de valgte en anden leveringstype end standardlevering). forhandleren kan muligvis foretage et fradrag fra refusionen for værdiforringelse af leverede varer, hvis tabet er et resultat af unødvendig håndtering fra kunden.

Forhandleren foretager refusionen uden unødig forsinkelse og ikke senere end -

a) 14 dage efter den dag, forhandleren modtager de returnerede varer

b) (hvis tidligere) 14 dage efter den dag, hvor kunden (køberen) fremlægger bevis for, at de har returneret varen, eller

c) hvis der ikke blev leveret nogle varer 14 dage efter den dag, at forhandleren underrettes om annulleringen.

Forhandleren foretager refundering med de samme betalingsmidler som den oprindelige transaktion, medmindre andet er aftalt. Kunden (køberen) påtager sig ikke gebyrer som følge af refunderingen. Forhandleren kan lave en refundering, hvis de ikke har modtaget de returnerede varer eller ikke har modtaget bevis for, at varen blev sendt tilbage.

Kunden (køberen) skal returnere varerne uden unødig forsinkelse under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, hvor annullering enblev meddelt. Fristen overholdes, hvis kunden (køberen) sender varerne tilbage inden perioden på 14 dage udløber. Kunden (køberen) bærer omkostningerne ved returnering af varerne.

Produkterne, der sendes tilbage til forhandleren, skal returneres intakte, i deres originale emballage og i uændret mængde, undtagen i tilfælde af, at produkterne er blevet beskadiget, mistet, udløbet eller deres mængde ikke er tilstrækkelig, og alt dette ikke skyldes kunden .

Kunden (køberen) er ansvarlig for enhver formindsket værdi af varerne som følge af anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at bestemme varens art, karakteristika og funktion.

Kunden (køberen) har ikke ret til at trække sig ud af en fjernkontrakt for levering af forseglede varer, der er uforseglet efter levering og ikke længere er egnede til returnering på grund af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager.

Forhandleren pakker alle produkterne i leveringskassen, inden de sendes. Alle produkter beskadiges før emballering, inspiceres omhyggeligt og i deres originale emballage.

For returnerede produkter vil forhandleren på kortest mulig tid eller inden for maksimalt 14 dage efter at have modtaget meddelelsen om tilbagetrækning fra kunden, kreditere kunden det indbetalte beløb eller i tilfælde af køb med et gavekort , gavekortet med samme værdi. Eventuelle rabatter eller rabatkoder, der bruges til købet, kan ikke gives til kunden i tilfælde af tilbagetrækning. Refusionen af det betalte beløb foretages af forhandleren på klientens løbende konto. I tilfælde af betaling med et gavekort, returneres dette i form af en kredit.

Selvom det altid implementeres i god tro, er det ikke muligt at udelukke fejl ved opdatering af dataene på hjemmesiden.

Forhandleren påtager sig at løse den opdagede fejl så hurtigt som muligt.

Kunden kan informere forhandleren om eventuelle fejl via e-mail.

Hvis der var uberettigede omkostninger på grund af fejlen, er forhandleren forpligtet til at tilbagebetale kunden (køber) så hurtigt som muligt.

9. GARANTI FOR TEKNISKE VARER

Produktet er dækket af garantien, hvis det fremgår af garantikortet eller fakturaen. For produktet, der er dækket af garantien, garanterer sælgeren, efter at have opfyldt garantibetingelserne og inden for garantiperioden, køberen for den fejlfri drift af varen. Når du gør krav på garantien, gælder de garantibetingelser, der er angivet i garantikortet, der er knyttet til produktet. Sælgeren garanterer køberen den fejlfri drift af produktet i garantiperioden, der løber fra det tidspunkt, hvor produktet leveres til køberen. Garantiperioden er et år eller som angivet på garantikortet. Køberen kan kræve garantien med et garantibevis eller faktura, så køberen skal gemme begge omhyggeligt.

Hvis det produkt, som garantien er obligatorisk for, ikke fungerer fejlfrit eller ikke har de egenskaber, der er anført i garantikortet eller annoncen, kan køberen først anmode sælgeren om at afhjælpe manglerne inden for garantiperioden i henhold til forbrugerbeskyttelsesloven. Sælger forpligter sig til at fjerne mangler ved driften af ​​produktet, der ville opstå i garantiperioden for egen regning, inden for en periode, der ikke overstiger 45 dage, og som begynder på dagen for modtagelse af det annoncerede produkt. Hvis produktet ikke repareres inden for 45 dage, skal sælgeren udskifte produktet med det samme, nye og fejlfri produkt. Hvis sælgeren ikke reparerer eller udskifter varerne inden for fristen, kan køberen fortryde kontrakten og kræve tilbagebetaling.

Garantien træder i kraft den dag, produktet leveres til kunden og gælder for defekter i materiale og udførelse, og på alle dele af produktet undtagen forbrugselementer. Garantien udløber:

  • i tilfælde af fejl på grund af manglende overholdelse af brugsanvisningen,
  • i tilfælde af fejl på grund af forkert installation eller vedligeholdelse
  • i tilfælde af fejl på grund af forkert brug, uagtsom håndtering, mekanisk beskadigelse af produktet forårsaget af kunden og fejl i tilfælde af force majeure (spændingsbølge, lyn osv.),
  • hvis produktet er blevet manipuleret af en kunde eller anden uautoriseret person (inklusive uautoriserede serviceteknikere),
  • hvis den har været forbundet til den forkerte spænding eller strømtype,
  • hvis der bruges andre elementer, der ikke oprindeligt hører til apparatet

I tilfælde af et garantikrav, kontrollerer sælgeren, om der er en mangel i materialet eller fejl ved fremstilling af produktet og garantireparation udføres efter bekræftelse. Hvis det viser sig at være slid, beskadigelse eller en defekt forårsaget af forkert brug eller slid på produktet, afvises garantikravet. For at kræve garantien skal du kontakte sælgeren eller det autoriserede servicecenter, der er angivet på garantikortet sammen med produktet, fakturaen og garantikortet. Dette er nødvendigt for at hjælpe køberen med at organisere alt, der behøves omkring det fejlagtige produkt.

Køberens garantirettigheder berører ikke reglerne om sælgers ansvar for mangler i produktet.

10. Løsning af fejl

En fejl betragtes som geografisk:

  • Hvis produktet mangler et vigtigt træk, der er nødvendigt til dets normale brug.
  • Hvis produktet mangler en egenskab, der er nødvendig til brug, som kunden køber det til, og denne egenskab er kendt eller burde være kendt af forhandleren.
  • Hvis produktet ikke har de egenskaber og kvaliteter, der eksplicit blev aftalt eller foreskrevet.
  • Hvis forhandleren har leveret et produkt, der ikke matcher prøven eller modellen, undtagen når prøven eller modellen kun blev vist med henblik på en meddelelse.

Kunden (køberen) skal informere forhandleren og beskrive problemet nøjagtigt senest 2 måneder efter opdagelsen af fejlen ved at kontakte info@sensilab.dk. forhandleren kan ikke holdes ansvarlig for fejl, der opstår 2 år efter køb af produktet. Kunden (køberen) skal give forhandleren mulighed for at inspicere produktet.

Hvis kunden (køberen) udsender en klage i den første 6 måned efter modtagelsen af produktet, skal forhandleren bevise, at klagen er uberettiget, dvs. at produktet ikke har nogen fejl. Hvis kunden (køberen) fremsætter en klage efter 6 måneder, skal kunden (køberen) bevise forekomsten af fejlen.

Kunden (køber), der korrekt informerede forhandleren om fejlen, har ret til at kræve, at forhandleren:

  • Afhjælper fejlen.
  • Returnerer en del af det betalte beløb i forhold til fejlen.
  • Erstatter de defekte varer med nye produkter.
  • Returnerer det betalte beløb.

Kunden (køber) kan beslutte, hvilken af disse der skal kræves, og kravene er ikke bundet til en rækkefølge, i hvilken de skal kræves.

Hvis der ikke kan bestrides fejlen, skal forhandleren efterkomme brugerens anmodning så hurtigt som muligt og senest inden for 8 dage.

Forhandleren skal svare kunden (køberen) skriftligt efter anmodning senest 8 dage efter modtagelse af anmodningen, hvis der foreligger en mangel ved tvivl.

11. Tilfredshedsgaranti

Vi er forpligtet til de højeste etiske standarder for handel og forbrugerbeskyttelse, som det fremgår af vores 100% tilfredshedsgaranti.

I overensstemmelse med nedenstående betingelser tilbyder vi en 30-dages ret, til at returnere varer, kaldet en tilfredshedsgaranti. Dette giver kunderne mulighed for at returnere købte varer, selv efter udløbet af den lovpligtige 14-dages fortrydelsesret. Kunden (køber) kan bruge tilfredshedsgarantien ved at returnere varerne (til adressen Sensilab d.o.o., Obrtna cona Logatec 30, 1370 Logatec, Slovenien; flere oplysninger på: info@sensilab.dk) inden for 30 dage efter modtagelsen. Vi returnerer den fulde købspris for varerne til kunden, eksklusive leverings- og returomkostninger, forudsat at kunden opfylder alle nedenstående betingelser.

For at kunden (køber) har krav på en tilfredshedsgaranti, er han/hun forpligtet til at udfylde en online ansøgning om anvendelse af tilfredshedsgarantien. Udfyldelse af den online formular betragtes som kunde (køber), der udøver sin ret til tilfredshedsgaranti. Udfyldning af den nævnte online formular er den eneste gyldige måde, hvorpå man kan gøre krav på tilfredshedsgarantien. Enhver anden kommunikationsmetode i denne henseende ignoreres af udbyderen.

Produkter, der har tilfredshedsgaranti, er synligt markeret i onlinebutikken. Hvis kunden (køberen) ikke er tilfreds med købet, refunderer forhandleren kunden (køberen) fuldt ud inden for 30 dage efter udstedelsen af garantikravet. De eneste omkostninger for kunden (køberen), når der udstedes en tilfredshedsgaranti, er omkostningerne ved returnering af produkter til forhandleren.

Tilfredshedsgarantien er gyldig i 30 dage fra modtagelsesdatoen for produkter i mængden af en persons brug i en måned. Kunden (køber) kan sagtens modtage en refundering for bestillinger beregnet til flere måneders brug, men kunden (køber) skal dog returnere de ubrugte produkter til sælgeren uskadet i den originale emballage, samt korrekt mængde og inkludere emballagen af ​​brugte produkter medmindre de er ødelagt, beskadiget, mistet eller der ikke var korrekt mændge, inden at de blev brugt af kunden (køber).

Tilfredshedsgarantien kan kun kræves med den originale faktura.

Kunden (køber) kan ikke kræve tilfredshedsgarantien mere end en gang om året for det samme produkt. Kunden (køber) kan kræve tre tilfredshedsgarantier om året for forskellige produkter.

Forhandleren sikrer, at produktet fungerer i overensstemmelse med dets formål, hvis kunden (køberen) følger instruktionerne. Dette er grundlaget for at kræve en tilfredshedsgaranti. For mere information om returprocessen, kontakt os på info@sensilab.dk

12. Levering

Forhandleren leverer de købte produkter til kunden (køberen) inden for den aftalte tid. Kontraktpartnere til levering af pakker specificeres ved afslutningen af købsprocessen. Den erhvervsdrivende forbeholder sig retten til at vælge en anden leveringstjeneste, hvis det kunne gøre leveringsprocessen mere effektiv.

I tilfælde af synlig skade på emballagen af varer skal klienten (køberen) klage til leverandøren af leveringstjenesten efter modtagelse af varerne. Køberen af sådanne varer er ikke forpligtet til at acceptere og kan nægte forsendelsen. Hvis pakken er fysisk beskadiget, mangler varer eller viser tegn på åbning på forhånd, skal kunden (køberen) indlede klageproceduren med leveringstjenesten.

13. Sikkerhed

Forhandleren bruger passende teknologiske og organisatoriske midler til at beskytte overførsel og opbevaring af personlige data og betalinger. Til dette formål bruger forhandleren et 256-bit SSL-certifikat udstedt af en autoriseret organisation.

Autoriserede onlinesystemer er ansvarlige for sikre tilladelser og kreditkorttransaktioner. Kreditkortgodkendelser udføres i realtid med øjeblikkelig kontrol af data i bankerne. Kortoplysninger gemmes ikke på forhandlers servere.

Kunden (køber) er også ansvarlig for at sikre sikkerheden ved deres brugernavn og adgangskode og for den korrekte software og antivirusbeskyttelse af deres computer.

14. Fortrolighedspolitik

En del af de generelle vilkår og betingelser er fortrolighedspolitikken, som er tilgængelig her.

15. Ansvar

Forhandleren gør alt for at sikre, at ajourførte og korrekte oplysninger vises i deres online butik. Produktegenskaber, leveringstider eller priser kan ændre sig så hurtigt, at forhandleren ikke klarer at rette de offentliggjorte data rettidigt.

Selvom forhandleren forsøger at levere nøjagtige billeder af de produkter, der sælges i online-butikken, skal alle billeder betragtes som symbolske. Billeder garanterer ikke egenskaberne for de viste produkter.

16. Klager, bestridelser og anvendelse af loven

Forhandleren følger de gældende forbrugerbeskyttelsesregler. Forhandleren har et effektivt kundeservicesystem til løsning af klager og beskæftiger en person, der kan kontaktes af kunde (køber) via e-mail i tilfælde af problemer. I tilfælde af problemer eller et ønske om at appellere kan kunden (køberen) kontakte forhandleren via e-mail-adressen info@sensilab.dk. Proceduren for klagebehandling er fortrolig.

Forhandleren vil bekræfte, at klagen er modtaget inden for fem arbejdsdage, og garantikravet løses inden for den lovbestemte frist. Forhandleren vil stræbe efter at løse enhver bestridelse under gensidigt aftalte betingelser. Hvis en gensidigt aftalt løsning ikke kan nås, falder alle tvister mellem forhandler og bruger (kunde) under den kompetente domstols jurisdiktion.

Disse generelle servicevilkår og alle bestridelser mellem forhandler og kunde (køber) falder ind under slovensk lovgivning.

For alle rettigheder og forpligtelser, der ikke er specificeret under disse vilkår og betingelser, finder bestemmelserne i kodeks for forpligtelser, lov om elektronisk handel, lov om databeskyttelse og lov om forbrugerbeskyttelse anvendelse.

16.1 Tvisteløsning uden for retten

I overensstemmelse med lovmæssige normer anerkender Sensilab ikke myndigheden fra nogen udenfor domstolsudbyder til bilæggelse af tvister, der er lanceret af kunden (køberen) ved loven om udenretslig forbrugertvistløsning.

I tilfælde af at kunden (køberen) ikke er tilfreds med klagens løsning, kan de i overensstemmelse med loven om udenretslig forbrugertvistelov indgive sag til at indlede proceduren for udenretslig bilæggelse af en bestemt forbrugertvister gennem Europa-Kommissionen for online tvistbilæggelse. I overensstemmelse med loven om udenretslig forbrugertvistløsning offentliggør Sensilab et link til Europa-Kommissionen for online tvistbilæggelse: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=DK.

Kunden (køberen) kan også beslutte at indgive en retssag til den kompetente domstol i henhold til kundens (køber) permanente adresse.

17. Ændringer af vilkår og betingelser

I tilfælde af ændringer i reglerne for drift af onlinebutikker, databeskyttelse og andre felter relateret til driften af forhandlers onlinebutik og i tilfælde af ændringer i forhandlers egen forretnings politik kan forhandleren ændre og / eller ændre de generelle vilkår og betingelser. forhandleren underretter brugerne om disse ændringer på en passende måde. Eventuelle ændringer og / eller ændringer af vilkårene og betingelserne træder i kraft efter en periode på 8 dage efter offentliggørelsen af ændringer og / eller ændringer. Hvis ændringerne og / eller ændringerne er nødvendige for at overholde reglerne, kan de undtagelsesvis træde i kraft tidligere end det.

Enhver bruger, der ikke er enig i ændringerne og/eller ændringerne af de almindelige vilkår og betingelser, skal inden 8 dage efter at have fået meddelelse om ændringerne tilbagekalde sin registrering. Hvis brugeren ikke tilbagekalder sin registrering, vil det blive betragtet som, at brugeren accepterer ændringerne og/eller ændringerne, og intet bevis for det modsatte vil være tilladt. Registreringen kan annulleres med en skriftlig erklæring til forhandleren.

Betingelserne og betingelserne blev accepteret af Sensilab d.o.o. Dirktør, Domen Ščukovt, i Ljubljana,…. 2019.

Vi ønsker dig behagelig browsing og shopping i vores online butik!